1. Czy po zakupie w przedsprzedaży i wpłacie natychmiastowej dostane od razu fakturę VAT?

Tak. W pierwszej kolejności wystawiana jest automatycznie proforma, dostępna z poziomu sklepu. Następnie (zazwyczaj w ciągu 3 dni) wystawiana jest FV i wysyłana na email podany przy zamówieniu.

2. W jaki sposób opłacić zamówienie, jeśli zamknąłem(am) przeglądarkę przed opłaceniem lub anulowałem(am) płatność w trakcie?

W celu ponowienia płatności należy wykonać następujące kroki (cały proces zajmuje 30 sek!):

  1. Udać się na stronę śledzenia zamówienia tutaj i podać ID zamówienia oraz swój email.
  2. Na stronie ze szczegółami zamówienia, na dole, znajduje się formularz do przekształcenia konta gościa w konto klienta. Wystarczy ustawić hasło i zatwierdzić. Konto gościa przekształci się w konto klienta.
  3. Po przekształceniu pojawi się przycisk do ponowienia zapłaty za zamówienie.

3. Czy można zapłacić gotówką? 

Tak. Należy złożyć zamówienie, wybrać płatność Przelewy24, a po przekierowaniu na stronę płatności, przewinąć w dół i wybrać opcję "przekaz tradycyjny":

4. W jaki sposób zrealizować roszczenie gwarancyjne?

Proszę wejść na tą stronę: https://support.ledgerwallet.com/hc/en-us/requests/new i wypełnić formularz, producent realizuje naprawy gwarancyjne bezpośrednio.